Comunicat del Partit i la Joventut Comunista en l’Alcoià en recolzament als i les treballadores de Mariel

Des del Partit Comunista (PCE-PCPV) i la Joventut Comunista (UJCE-PV) en Alcoi volem manifestar el nostre total recolzament als i les treballadores de Mariel, en vaga des del darrer 10 d’agost després de més de cinc mesos d’impagament dels seus salaris.
Els i les treballadores de Mariel, es troben en vaga després de que l’empresa encarregada de pagar els seus salaris haja decidit tancar la panificadora.
Segons les pròpies treballadores de Mariel, el fet de no voler pagar els seus salaris, es una mesura de pressió per a que accepten la seua baixa voluntària i així estalviar-se la indemnització. D’aquesta forma les treballadores tenen que triar entre treballar sense cobrar o ser acomiadades sense cobrar la indemnització. Les treballadores ja han presentat la denuncia pertinent però l’empresa es nega a negociar amb elles. L’empresa ha presentat un ERO d’extinció completament il·legal, que es recorrerà als tribunals.
Les treballadores de Mariel continuaran manifestant-se tots els dies, com han estat fent fins ara, tots els dies de 10 a 12 hores a les portes de la fàbrica, en el polígon industrial d’Ibi. Les treballadores han anunciat també que estan pendents d’una reunió amb l’alcalde d’Ibi, així també anuncien que convocaran diferents concentracions en els distints pobles de la comarca. El proper dilluns han anunciat que realitzaran una concentració en el Mercat d’Ibi.
El PCE-PCPV i la UJCE-PV els transmetem tot el nostre suport i es posem a la seua disposició per a tot el que faça falta, deixant clar que la lluita es l’únic camí que els treballadors tenim per a reclamar els nostres drets.

VISCA LA LLUITA DELS I LES TREBALLADORES DE MARIEL!

VISCA LA LLUITA DE LA CLASSE TREBALLADORA!